آكورد الكي سياوش قميشي
تاريخ : یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, | 23:45 | نویسنده : دارا
دوستاي گلم امروز آكورد آهنگ بسيار زيباي الكي از سياوش قميشي عزيز رو واستون گذاشتم كه يادي از

 
خاطرات خوبتون باشه.

 

 
ريتم:4/4

 

 
Gm.............................Dm

 
من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم

Dm.....................Cm.............Dm

الكى بگم جدا شیم تو بگى كه نمیتونم

Gm.............................Dm 

من فقط عاشق اینم بگى از همه بیزارى

Dm.....................Cm......................Dm 

دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالى دارى

Gm................................Dm

من فقط عاشق اینم عمرى از خدا بگیرم

Dm...................Cm...........Dm

انقدر زنده بمونم تا به جاى تو بمیرم

Gm.............................Dm 

من فقط عاشق اینم روزایى كه با تو تنهام

Dm..............Cm.............Dm

كارو باره زندگیمو بزارم براى فردا

Gm...............................Dm 

من فقط عاشق اینم وقتى از همه كلافم

Dm..................Cm.................Dm

بشینم یه گوشه دنج موهاى تو رو ببافم

Dm.................Gm....................Dm

عاشق اون لحظه ام كه پشت پنجره بشینم

Dm.................Gm.................Dm

حواست به من نباشه دزدكى تو رو ببینم

Gm................................Dm 

من فقط عاشق اینم عمرى از خدا بگیرم

Dm...................Cm...........Dm

انقدر زنده بمونم تا به جاى تو بمیرم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: